fem månader senare

Ser att det är två små stackare som inte gett upp hoppet på denna stackars övergiva, rätt så jävla stendöda blogg. 

SÅ FÖR ERAN SKULL (och för att jag har förjävla tråkigt) så ska jag göra mitt första inlägg på FEM månader!

Anledninge till varför jag slutade blogga är för att det känns så meningslöst att sitta och skriva om vad man gör om dagarna. Vem bryr sig ens liksom?? (Julias blogg är rolig däremot, sitter alltid och småfnittrar för mig själv när jag läser den). Idag är det iaf söndag vilket har blivit min städa och pluggadag om jag inte jobbar&sliter på Dagoberts där jag numera brilljerar med mina macklagarkunskaper. Dock har det blivit mer teve och dator idag än städ och plugg. Skyller på att jag är lite småsjuk hehee

Och idag är det precis en vecka kvar tills jag inleder mitt sista år som oansvarig tonåring. Sen är det typ dax att bli vuxen. Jobbigt det lät. Har faktiskt skrivit en önskelista också för det känns som att det är sista året det är tilllåtet. Vem skriver en önskelista när man är vuxen lixomm??? 

Har tappat min mobil också så är mer eller mindre handikappad nuförtiden.




Det var väl tyyyyp allt jag hade att erbjuda. Ha en bra dag i snökaoset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0