potatis på en tisdag

Solen skiner och jag sitter och cashar in på tradera. Har sålt ett par skor och nu tänkte jag lägga ut lite mer annonser bara för att det kändes så bra att sälja de första hehe

Annars då?
Har ju i princip ingen skola kvar så jag chillar. Gjorde bort mitt sista prov under min tid som flitig naturare idag. Kändes förjäääävla bra om jag ska vara ärlig!!! Nu är det inte länge kvar tills jag står där och förgyller allas dag med min ljuva stämma och sjunger att jag har tagit studenten (eller sjunger lejonkungen som min klass tydligen vill att vi ska göra? om man nu kan kalla den låten för sång......man låter typ bara)

Kvällen spenderas annars framför teven. Kollar på ett program om en tjej som bara äter potatis. Hon typ kämpar för sitt liv för att ändra sina potatisvanor. Hon kopplar potatis till trygghet tydligen. Nu gråter hon också.........Jepp, helt normal tjej.

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0