pizzasoppa

Nu har jag suttit i tre timmar och skrivit om hästar. Och nej, det är verkligen inte för att jag tycker att det är kul eller att det intresserar mig utan det är för att jag måste. Jävla janne som tvingar oss göra sån här skit. 

Sitter på kulturenshus, väntar på att klockan ska bli sex så jag kan gå och träna. Aerobic med elin, fettet ska spruta! HAHA, man måste ju tänka på beachen noll-11! Den är ju fan snart här, typ asvarmt idag ju! Kunde ju till och med ligga ute en stund efter jag ätit skolans goda lunch...pizzasoppa mmmmmums. Vad hände med att dom döpte den till pizzasoppa förresten? Och tacosoppa finns det ju också. Det är som att dom tar alla rätter som ungdomar gillar OCH GÖR DET TILL SOPPA?!!??!?!

Nu ska jag släpa mina trötta ben mot inpuls. Ha en go kväll. Jag ska till bälinge hehe.
Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0