happy birthday

Hej allaaa gladaa! Sitter och tittar på bigbrother, dricker cola och äter chilinötter. Mmmh, hääärlig söndag! Ja om man bortser från att jag har läst om amorteringar, lån och bostadsrätter heeeeeeeela morgonen.......

Helgen har vart asbraaa, har ju fyllt 18 och säg ett tillfälle då inte det är najs! Fick en massa bra och fina presenter,  och massor med pengar. Så nu är jag en rich bitch och det gillas!
Allt firades med mina fina kompisar, riktigt bra kväll måste jag säga <3




Kommentarer
Postat av: lis0

jävlar i min låda vad gott det där var!!! blev helt sugen nu igen.. och ja tack för en fin kväll lilla 18-åringen! <3

2011-05-16 @ 00:23:34
Postat av: p17

Snygg!

2011-05-16 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0