den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!

Hur ska man inleda ett inlägg när man inte skrivit ett på ca 3 månader?

"förlåt för verkligen SKITKASS uppdatering"

"Jag dog & återuppstod, nu är jag tillbaka"

"Här var det tystare än i graven.........men det ska det bli ändring på!!!!"

Ja, nåt i den stilen. Alla skulle ju passa in ganska bra iaf. För min uppdatering har verkligen varit skitkass, jag har i princip varit död pga allt jävla skolarbete --> inge vilja till att leva, och det har faktiskt varit tystare än det är i graven här........men jag hade två trogna läsare som klickat in på bloggen och det fick mig att bli lite tårögd och vilja skriva ett litet inlägg, bara för er <3

Orkar inte börja rabbla upp en massa saker som hänt under min ikke-bloggande tid. Berättar ist vad jag gjort ikväll:
Lagade taco med några sär som rymt från deras säranstalt, åt tills jag ville spy och sen sprang vi (bokstavligt talat) till stan och köpte milkshake och glass för att förstärka de starka sommarkänslorna jag har. NOOT känner inte av ens en enda liten gnutta av sommarkänsla.

Nu ska jag ta och tvätta mitt löshår. Japp, klockan halv 4a på natten!



Gooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0