vårkänslor

Är det vår ute nu eller är det vår ute nu?
Plusgrader, solen skiner, det droppar från taket & fåglarna sjunger. Jag känner då vårkänslorna komma krypande iaf! Jag hoppas bara att det håller sig såhär. Men hur stor är chansen för det, vi bor ju uppe i Norrland lixom och här har vi snö ända in i maj. Helvete, vaför bor jag i fel ende av landet?

Igår vart det iaf att promenera mellan bensbyn, sammanlagt en mil fram å tebaka (grymt stolt). Sen slocknade jag & Elin på bussen. Har typ aldrig vart så utslagen,.
Det var mysigt iaf, vi försökte tappert få upp en lite brasa på julias bakgård så vi kunde grilla korv men vi insåg ganska snabbt att gränsen för hur friluftsiga vi kunde vara på en dag drogs vid att promenera. Så vi gick in och stekte korv på spisen i stället!



Ikv blir det pizzabak och sen kanske att vi ska glida förbi nån fest på tuna & kolla läget (är dock inte så sugen...blir nog att jag smiter in lite diskret på coop konsum som ligger brevid och köper lite karra...hehhe).

Ha en bra...........torsdag? (dagaförvirrad, japp)
Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0