torsdag

Börjar dagen lite smått med en muntlig presentation om solceller och fortsätter med ännu en muntlig redovisning om könsbyten & reklam. Gillar blandningen där Ylva.

Torsdag idag då, känns som onsdag. Förvirrande.
Vi har iaf ingen idrott idag = vi slutar halv 2 ist för halv 4 = lycklig tjej! Måste dock hem typ dirrr och plugga en massa psykologi för jag har prov imorn. Vet inte riktigt på vad jag har prov på så jag pluggar lite på alltihop...hehe.

Seen ska jag vara hurtig eftersom jag åt brutalt mycket godis under lovet. Efter det är det i princip imorn = FREDAG!
Najs som fan för jag känner att jag behöver helg nu.



A, det var väl ungefär det jag kunde få ihop i detta inlägg, hejdåå!

Kommentarer
Postat av: ellennnn

MEN BLOGGA DÅ!!!!!!!!:@:@

2011-03-28 @ 15:06:13
Postat av: lisaaa

MEN MYYYYYYYYYYYYYYYy

2011-03-30 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0