Ammarnäs

Börjar långsamt känna mig som mig själv igen. Resultatet av en helg i Ammarnäs är: Fettigt och oborstat hår, svullen av all mat och sen luktar man inte så gott heller. Efter att jag vart i ammarnäs tror jag att de flesta skulle springa skrikandes därifrån om de mötte mig i en mörk gränd eller ännu värre....i en ljus....

Har jag iaf fräshat upp mig lite och ätit lite nyttig mat: Korv med bröd. Eller nyttig och nyttig...men i jämförelse med all skit jag ätit i stugan ses nog allt som nyttigt.

Nu har jag iaf uppdaterat mig med vad som hänt i omvärlden under de få dagarna som jag varit borta. Gjorde ett tappert försök men internet fungerade inte så bra (Läs: inte alls) i stugan så gav upp ganska fort. Ska snart ut på en promenad med tova i solen och sen blir det att fara och träffa elin ellen å alla ikv!



Ha en bra daaag,
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0