brist på rubriker

WHAAZAAH!
Är sjuuukt uttråkad efter tre dagar framför teven. Den första var grymt skön, den andra började man vara lite smått less. Nu vill jag bara slippa ligga här fan!
Var påväg till skolan imorse, hade duschat och smikat mig och allt och sen när jag väntar på min skjuts började jag kallsvettas och må illa. Men jag for till mamma iaf. Det var bra med lite miljöombyte.

Jag har iaf roat mig med att dra lös små lösa skinnbitar från mina läppar och nu sitter jag och funderar på när fan jag ska lära mig av mina misstag och SLUTA MED DET för det gör lika jävla ont efteråt varenda gång och det svider lika mycket efteråt VARENDA GÅNG! Jag ska försöka komma ihåg att jag inte ska göra det nästa gång jag gör det.

Har även haft tid att kolla runt lite på kläder och liknande. Har hittat massor. Fan. Varför. Har. Jag. Inge. Pengar?


Nu ska jag gå och göra mig nåt ätbart. Min mage kurrar efter mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0