söndagsångest

Sunday, bloody sunday.
Menade inte det där på nåt mensigt sätt, tänkte att det kan ju feltolkas eftersom jag är tjej....

Jag tänkte iaf berätta att jag har blivit beroende av nässpray. Är det någon som anteckar? Inte, men gööör det då jag vet att ni vill


Ligger i soffan som en strandad säl på nyårsafton. Pappa och kristina har nå gamla kompisar på besök = festmåltid = jag har ätit som tre riktigt feta tjockisar. Nu ligger jag i soffan och har ångest. Nej, inte över maten utan av att det är måndag imorn. Söndagsångesten är den värsta ångesten. Ny vecka. Fullproppad med äcklig matte och annat bajs.
Aja, det blir iaf en mjukstart på veckan imorn, Går ju bara till fem...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0