sommar <3

Helluu gott folk!

Jag sitter och längtar efter sommaren. Fyfan va det är länge kvar. Typ 100 år.
Kollade igenom lite gamla inlägg och hittade ett där jag skrivit och klagat på att det skulle bli -15 (och jag ville gå i ide osv..). Nu har man tur om temeraturen ligger under -20 och då är man typ supersurprised och tar fram vårjackan (eller är det bara jag som gör det kanske..?).
My (my hehe) point is....det är förjävla kallt ute mest hela tiden

Jag har iaf klickat hem en bikini från H&M så att det ska kännas lite bättre.

 

Sitter även och samtal ar med elinb på fb chatten.
"han har typ fått attitude som Maria montazam alltid säger"
"Vi kör fan över henne med bilen i sommar!"
HAHAH så jäkla kul!

Nu ska jag typ krypa ner i sängen tror jag. Jag hade tänk kliva upp "tidigt" och fara och träna imorn.......ja, vi får väl se hur det blir med den saken

Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0