skolaa imorn....eller är det i övermorgon?

Kvart i fyra är klockan. Tänkte att det kanske var nån som undrade

Tog tag i fysiken idag. Kändes att det var på tiden. Satt i typ en kvart.... tjugo minuter kanske sen fastnade jag framför scrubs. Mkt mer intressant
Prov på typ måndag? Tisdag? Ja typ nå sånt.

Jag tog mig iaf iväg och tränade imorse men det var fan nära att jag gav upp med att försöka vakna efter ungefär 45 snoozear...snoozar...snoozisar....? Ja ni fattar säkert

Ikväll är sista kvällen innan skolan börjar (imorn räknas fan inte). Planen är iaf att vi ska tröstäta på waldorf ikv. mmH andra gången i veckan hehe <3 Nä men seriöst. Ni vill inte se mitt vårschema. Det är värre än helvetet själv. Min enda tröst är att Julia har snäppet värre. Vi kom fram till att man nog mest troligt skulle kunna slå ihop alla gymnasielevers scheman och det schemat skulle fortfarande inte vara värre än julias....
Detta är faktiskt en liten tröst men bara en liten eftersom jag inte ligger långt baki henne


Nu ska jag ut och övningsköra så det är jävlar bara att vara på sin vakt
Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0