sjuk

Och så blev man skjuk. Litesådär lagom till skolstarten. Ja, jag är bara glad över att gå en dag mindre i skolan (the vårtermin from hell).
Det roliga (eller kanske ganska oroliga) var att jag typ gick omkring och chilla och så ba: BAAAM så låg jag på golvet i typ 100graders feber och dunkande skalle. Fyfan va det dunkar, känns som att mina hjärnceller har feeeetaste partyt i min hjärna

Såååå vad har jag gjort idag då?
Ja, jag har kollat på Avatar, Bröllopsduellen, Bröderna Karlsson och ett antal Scrubs & 2½ men avsnitt... Kul dag.
Nu ska jag skicka iväg pappa och köpa vindruvor och riskakor åt mig och sen ska jag bara ligga i soffan och tycka synd om mig själv.

Ha en bra kväällllll, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0