PENGAR IMORN!

Jag kom just på ATT JAG FÅR LÖN IMORN! Då blir det stan, vet redan var jag ska köpa för att slösa upp minst hälften hehheheh (6)


Känns som att jag tillbringat allt för mycket tid i bälinge på senare tid. Det är därför jag har varit så bra på att uppdatera också för det finns ju typ lika mycket att göra här som.........fan kom inte på nåt bra.
Iaf så ska jag åka till mamma imorn. Har inga rena kläder hos pappa heller. Men jag hade inte planerat att stanna här så jävla länge så jag tog med mig typ en tröja....bra planerat.


Dagen var iaf hemsk! Somnade typ 9876 gånger under psykologin och då hade jag ändå rättskunskap innan jag slutade klockan fem. Men sen slog det som om under sista lektionen & jag blev övertrött ist. Hade askul åt våran lärare som sa att det fanns en föräldrarlag för alla föräldrar och sen fanns det en lag för alla föräldrar som hade barn också. Jag skrattade typ åt det tills lektionen var över men det var ingen annan som tyckte det var lika roligt som jag tyckte att det var.
Hejdå hörreni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0