ordbajs

ÅÅH fyfan va mätt jag är, heelt sjukt!
Först var jag och tränade ( spinning30 + core = jobbit uta helvitte ) och sen kände jag mig så duktig att jag tyckte att jag kunde unna mig lite (läs: mängder) av grillad kyckling med cashewnötter från Waldorf och sen en liten (läs: asfet) godispåse från Godisbaren. Nu känner jag mig inte så jävla duktig längre

Menmen, livet går (eller i mitt fall rullar) vidare och nu sitter jag hemma och gör ingenting. Väntar på att Ronny ska sluta se på sin jävla skitfilm på teven så jag kan få hyra film! Men den tar fan alldrig sluuuuuuuuut

Igår träffade jag förövrigt elinb en stund och vi satt och pratade om allt och inget.
Sen kom pappa typ klockan tio och ba: hej. Jag typ: varför kommer du nu? Han typ: jag är dum. Jag ba: Jag vet.
Nä så kanske det inte riktigt gick till....men nästan.
Just nu ordbajsar jag mest för jag försöker somsagt fördriva tiden eftersom ronnys jävla bajståkiga film inte har tagit slut ÄNNU



Ajaa, hejdå gott och ogott folk (nej jag ska inte äta upp er).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0