Ny design

NYYY design, och nu får det vara vare sig ni gillaren eller inte. Eller vare sig jag gillar den eller inte haha! ORKAR inte göra om nå mer.

Var uppe halva natten och höll på å leta bilder och sätta ihop dom och allt tjorvade och datorn var bara allmänt taskig mot mig. Somnade as sent vilket resulterade i att jag vaknade på fel sida av kudden imorse........ Jag har varit så jävla trött och ful idag så ni förstår inte och allt har varit så jävla tungt och jobbit.. Men slutade iaf två och inte fem idag så det gjorde mig ju lite gladare!

Nu ska jag promenera iväg i min vårjacka (för det är PLUSGRADER ute wiiie) till elin och dricka te med henne och plugga.........kuul

Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0