måndag morgon

Hej kära bloggläsare, Klockan är prick 07.27 och jag sitter och försöker fördriva tiden såhär på morgonkvisten.
Jag gick upp kvart i 6 imorse (KVART I SEX!) för att min kära pappa fyller år idag och jag ville ge han frukost på sängen (för att vara lite extra snäll eftersom jag glömde hans födelsedag förra året....). Var tvungen att gå upp så tidigt om jag skulle hinna gratta han och sen hinna duscha och fixa mig innan bussen går tio över sju (varför går bussjäveln tio över sju?!?!?!). Sen efter jag gett pappa frukosten säger han att han kan skjutsa mig. Kul. Jag hade kunnat sova minst en timma längre. Men då var det för sent för att gå och lägga sig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0