hjälp

JAG MÅSTE GÖRA NÅGOT ÅT MITT HÅÅÅR!
Det börjar fan vara illa, nej det är fan åt helvete. Det ser ungefär ut som att en hemlös skabbkatt har bott i mitt hår i några månader och bajsat i det och kräkts upp hårbollar i det.
Min utväxt som jag färgade över hemma för några veckor sen har kommit tillbaka så nu har jag två utväxter? Och mina toppar ska vi inte ens prata om. Normalt brukar toppar inte alls vara kluvna. Mina är fan kluvna i fyra! Ja jag är helt seriös.
Så som jag sa skulle jag behöva akut hjälp. Och det måste ske typ NU

Kommentarer
Postat av: ellen

MY!!!1 nästa kundmottagning!!!1 dibs på maria!!11 hhehehhe. kan ju tillägga att jag sitter i samma situation i hårväg. jävla bajshår, kan det inte bara vara otrasigt?!!

2011-01-25 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0