håltimme

I skolaaan nu, har hål i tre timmar japp. Men bättre det än pinsam sexualkunskap med en fnittrande fröken....
Bokade just klipptid för er som bryr sig. BRAAAA! Det behövdes som faaan. Julia blev glad, hon har tyckt synd om mina misshandlade toppar ganska länge nu.
Ska pröva gå hos en ny frisör som heter Din salong eftersom dom var aaasbilliga och jag är lite småfattig....Lite oroväckande dock när jag ringde och bokade och det var en utlänning som svarade..... Jag kommer typ inte fatta vad han säger och han kommer inte fatta vad jag säger:

"Raka allt, mycket bra?"
".....................Vaaaa? Ja men det blir säkert bra"

HAHA nej men vi får väl se hur detta slutar,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0