GOTT NYTT 2011!


Häär vare dött åt heeelvete. Men det var lika dött på www.elinbyygdemo.blogg.se med men nu har ju hon uppdaterat så jag kände att det var dax att jag gjorde det med (elin visst fattar du att jag bara väntade på att du skulle uppdatera så jag kunde göra det sen med?)

Såå, sen sist har jag hunnit med hela december, jul och nyår! Det har gått fort (som fan) men det har varit en braa månad ändåå, Älskar julen så det beror säkert på det! Fick typ allt jag ville ha i julklapp också så jag känner mig nöjd :D

Nyår spenderades med alla underbara <3
Halva kvällen har jag ångest över, den andra halvan var asssnajs! Hehhe. 
2010 har varit en så jäääävla bra år, det är helt sjuuukt! Gotland var lugnt 2010 bästa men sen har jag hunnit med massa annat skoj med!
Och om allt går som planerat så kommer 2011 bli 78 gånger bättre! JAG FYLLER FAN 18 (säger väl allt)! Jag ska utomlands och sen blire att roadtrippa ned till lovely Gotland igen (vi kör en favorit i repris!)

FYFAN va jag är taggad för dethär året! HEEEELT SJUUUKT!

Här kommer en bildbomb med delar av de bästa från 2010






Over and ouuuut

Kommentarer
Postat av: ellie

HAHAHA jag satt typ och väntade på att du skulle upptadera nån gång!!! men jag styrde upp allt och skrev ett jävla inlägg iaf!!!!!!!!! hahahaha love u <3<3<3<3

2011-01-03 @ 14:37:28
Postat av: myy

HAHHAHAH, Det är bra att du styr upp elin! Love you too like a strandad säl loves his strandade sälkompis haha <3<3<3

2011-01-04 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0