fredag

Kom hem och kände mig lite bortglömd när mamma hade köpt pizza till alla utom mig. Det var kycklingpizza dessutom med massa curry och banan som jag gillar så hemskt + att jag var jättehungrig. Så jag fick gnaga på halvätna pizzakanter till middag.

Tova (min snäppet yngre syster) gick just förbi mig. This is what happened:
Tova säger till sin hund blixten: ......fan blixten, jag kommer dö oskuld.... *suckar djupt*
Jag börjar skratta för det lät faktiskt ganska roligt.
Tova säger: MEN DET ÄR JU SANT! Och sen smällde hon igen dörren.
Ja, så är det att vara ung och dum. Jag däremot är mycket äldre och mer erfaren och vet hur man ska undvika....sånt där...........ja.........fast nää



Nu ska jag snart fara iväg mot stan där jag ska se bio med sånna där roliga glasögon!
Ha det gött






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0