dålig dag

Kom ganska nyss hem från träningen och allt jag ville göra när jag kom hem var att sätta mig framför teven, se nå bra program med en kopp te och DÖÖÖ.
Men ronny (den jäveln) kollar på hockey så jag lider mig igenom den i hopp om att få byta kanal efter den är slut vilket jag får men jag hinner preciiiis byta kanal till trean och så tappar jag dosan i golvet. Den går sönder. Så jag kan såklart inte byta kanal men jag tänker jaja, jag kan väl genomlida ett avsnitt av grannfejden då. Men sen går jag ändå fram till boxern för att kolla om det finns nån knapp på den så man kan byta kanal men råkar ist dra i en massa kablar så teven blir svart och boxern slutar fungera helt. ALLT JAG VILLE VAR ATT SE LITE TEVE, VAR DET SÅ MYCKET BEGÄRT?!?!
Tydligen. Nu fungerar varken teven eller tevekontrollen. Och nå teve fick jag heller inte se.  Fan. ta. mitt. liv.

På dethär har jag även haft prov idag. Eller rättare sagt två prov, i dom värsta ämnena (behöver väl inte ens säga att det var (är) matte och fysik..?). Meeen det gick hyvsat ändå. Helt ok

Nu ska jag sova innan den här dagen lyckas bli ännu sämre.
Sovmorgon imorn wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0