2011 första deppression

Jag hade nyss årets första depression. Jag har haft lite ångest nu i några dagar men den kom nu på rikt när mamma väckte mig imorse halv 11 och sa att jag måste gå upp och plugga...............................................Jag hade utan problem kunnat ta mitt liv i det ögonblicket

Vad tänker lärarna när dom lägger två (ASFETA) prov i de två svåraste ämnena efter varann den första veckan efter lovet? Inte tänker dom på oss iaf. Och inte är dom så jävla smarta heller. Hur många (normala) elever sätter sig ner och pluggar på lovet? INTE EN ENDA JÄVEL! Jag har inte gjort det. Men nu måste jag börja. Om jag inte vill ha ig. Ärligt talat..................... så bryr mig inte längre



Dagens aktiviteter då:
Chilla
Chilla lite till
Chilla på hockeyn med elin
Chillfika på hockeyn med elin
Chilla
Chilla i min säng
Chilla i mina drömmar



Hoppas ni får en lika chill dag/natt som jag, men jag tvivlar på att det är möjligt.
Tjaaarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0