18.37

Tova berättade just att dom hade haft en utländsk person i deras skola idag. Dom hade diskuterat lite om de svenska sederna och midsommarafton var en av dom som kom upp på tal. Han tyckte det var väldigt konstigt att vi klädde en stolpe med massa blommor, gräs och blad och att vi sedan dansade och sjöng runt denna medans vi låtsades att vi var grodor.
HAHA fyfan va jag skrattade!

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att pappa har gjort upp eld (jag vet det är tragiskt att vi eldar för att få värme i vårat hus) för annars kommer jag få duscha kallt. Sen ska vi se om jag vågar kolla mig i spegeln efter det....har inte gjort det på typ tre dygn, tänkte att jag mest troligt aldrig skulle våga visa mig offentligt ever again om jag gjorde det. Jag drog fingrarna genom håret imorse och det fastnade typ tre smörpaket mellan mina fingrar för det är ungefär så fettigt som mitt hår är just nu. Tur att jag är i Bälinge, chansen att träffa nån här är en på milljonen

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0