uttråkad

HEEEEEEEEJ

Nä men hej. Hej? HEJ!
Jag är uttråkad till tusen. Vi har hål i typ hundra år tills klockan ett då vi ska ha tjejjouren med klassen. Jag har dock tyvär råkat boka en klipptid klockan 1 (ehhmmmmm nooot, men jag orkar verkligen inte gååååå så jag skiter i det).
Nu sitter jag alltså bara och väntar på att klockan ska bli tolv så jag kan gå och berätta till janne denna sorgliga nyhet att jag inte kan komma till tjejjouren idag.

Vi har typ The sims-lan i ett grupprum. Eller ja, alla förutom jag har det. Jag vågar inte ladda hem spelet med risk för att jag skulle bli beroende. åt helvete beroende. och inte göra nåt annat än att spela. det skulle inte hålla i längden så jag försöker stå emot och inte följa sims-trenden. men jag har en känsla av att jag inte kommer kunna hålla emot länge till faktiskt

Hejdååå hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0