söndag

Ja då var helgen över lika fort som den var kommen. Och vad har jag hunnit med att göra? Typ ingenting...
Helgen har varit heeelt pluggfri (biiiig chockker). Egentligen hade jag dock (skrev dick först hehe) behövt plugga röven av mig men har somsagt både datan och kemiboken i skolan. Bra planerat av mig dära,.

Annars då? Jo om man bortser från att det är måndag imorn igen så mår jag väl ganska bra! Ska snart slå mig ner framför teven och ta reda på vad BigBrother egentligen är och handlar om för jag har fan på rikt inte fattat....Jag gick in på deras hemsida för att kolla vilka deltagare som ska vara med & göra bort sig. Trodde att Kissies uglyassbrorsa skulle vara med men jag hittade han inte bland de utvalda....fan, jag hade vela se hur mycket fulare han var live än på bilderna :(

Nu ska jag ta och ringa elinb och prata skit om henne med henne!
Ha en bra söndagkväll, hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0