sömnproblem?

Jag har på rikt bara sovit två timmar inatt. Saken var att jag gick och la mig i tid, typ halv 11. Låg och vände och vred på mig till klockan var nån gång efter 1 då jag äntligen lyckades somna.
Sen vaknade jag aspigg och trodde det var morgon. Klockan var tre. Jahapp.  Låg och vände på mig lite till, gick på toa. När jag legat vaken tills klockan var sex orkade jag inte ligga och skruva mig längre så då gav jag upp och bestämde mig för att det var lika bra att kliva upp. Egentligen hade jag tänkt sova till 8 eftersom jag har sovmorgon också. Kuuul.
Slutar halv fem idag också, känner riktigt hur fokusen kommer ligga på topp idag. Ska på begravning på morgonen också. Riktigt uppiggande

Nån gång under natten tog jag iaf fram datan och kollade runt på olika tatueringar. Är aaaas sugen på att göra nåt i nacken, baki örat eller på nåt finger. Men jag vette fan vad jag skulle tatuera in bara,.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Lajs ollade här" i nacken

2011-02-04 @ 18:21:18
Postat av: Mathilda

i nacken är sjukt snyggt!

2011-02-20 @ 19:47:08
URL: http://lillamathildaz.blogg.se/
Postat av: angie

så himla fina tatueringar!

2011-02-20 @ 22:59:26
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0