miljökunskap

Miljökunskap. Extremt onödig kurs. Vad gör jag ens här? Jag vet inte.

Sov hos elin igårkväll tsm med ellen (som förövrigt har pratat, gnytt och smackat i sömnen hela natten).

Tog bussen dit igårkväll iaf. Kliver på i stan. Märker efter ett tag att jag är halvvägs till björks.....klev alltså på den enda bussjäveln som inte går förbi skurholmen. Jag typ.............kill me, jag är vilse i luleå och jag har glömt mobilhelvetet hemma.

Känner mig förresten som ett jävla handikapp eftersom jag inte har haft min mobil på två dagar nu för jag glömde den hos mamma=jag kan inte ta kontakt med omvärlden=extremt störande.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting.
Hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0