måndag

Hej bloggen! Känns som att det var ett tag sen men jag har haft fullt upp med både det ena och det andra.
Kan väl berätta lite om min helg som började ganska dåligt --> glömde min väska (som innehöll i princip allt jag håller kärt) på bussen (har ännu inte fått tillbaka den....men imorn då jääävlar) och detta gjorde ju inte precis min fredagkväll.... Men helgen slutade iaf bra. Nu är GOTLAND 2011 nämligen bokat (skriker wiiiiieee!!). Två veckor tsm med elinb ida ellen och sofia = FYFAN va kul och FYFAN va taggad! Sen har jag även bokat in en kort weekend i stockholm med elinr i slutet av mars NAJJS
Nu ska jag nog sova.. ja jag vet att klockan är nio och att jag lever ett tragiskt liv. MEN jag hoppades på att jag skulle kunna sova några (läs:jättemånga) timmar inatt så jag slipper somna framför rektorn igen när han besöker våra lektioner på mornarna,.
Gonatt!
Bild från gotland förra året, aaah fyfan va jag längtaaar tills vi far igen! 155 dagar kvaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0