less

Nu har jag på rikt pluggat i tre timmar. Min hjärna är som en fet skål med potatismos och jag ser typ formler för allmänna gaslagen och jämnviktsekvationer framför mig när jag blundar. Fyfan. Aja, får väl skylla mig själv när jag inte pluggade nåt i helgen.... och knappt nåt igår.........Vad fan hände med min motivation till att plugga (och att leva....)??
Tror nästan nån hackade den i små bitar, åt upp den, spydde ut den igen & sen kom en hundjävel och åt upp allt och sen hann den bli halft nersmält i magsäcken men sen kom ett monster och slet hunden i bitar och nu ligger min motivation där på marken tillsammans med alla utslitna hundinälvor.

NU känner iaf jag att jag är förtjänt en lång skööön natts sömn och sen en sovmorgon imorn!
Japp så får det bli, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0