less som fan

Hatar sånnahär dagar när man lixom är en dag före. Som i veckan, jag har varit en dag före sen i måndags och det är HEMSKT! Igår kändes som onsdag och idag känns som torsdag. Och om det hade varit torsdag hade det vart fredag imorn=lov men nej, nu är det både torsdag och fredag kvar tills jag är fri för en vecka....

Just nu ligger jag bara hemma och degar. Har klämmt i mig en massa scones å massor av tropical-juice (mmmh). Har hunnit se en film sen jag kom hem och nu ligger jag å halvkollar på OC som går på teve. Känner verkligen hur skönt det är att göra ingenting och hur jävla mycket jag behövde det.
Vaknade upp imorse och det kändes faktiskt som att det skulle bli en bra dag, men fan så fel jag hade. Det blev istället en såndär dag då man stör sig på ALLT. Åååååh fyfan va jag hatar sånna dagar

Nä nu ska jag sluta klaga.........iaf här på bloggen hehe.
Hejdåå hörreni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0