kallt

Engelskaplugg......a jag försöker men det går inte så bra.
Under engelskan har jag ist gjort en ny spotifylista, kollat bloggar, defrostat mina tår och min hjärna som frös sönder åt helvete under den mycket korta promenaden mellan busshållplatsen (vid örnen) och kungs (det är typ hundra meter men det är fan mer än 30 minusgrader ute idag=kallare än igår=fyfan va jag vill dö).
Jag undrar varför jag ens klev upp ur sängen imorse. Och jag undrar verkligen varför jag gick till skolan idag. Det sorgliga är att jag inte kommer kunna ta mig härifrån för jag kommer inte överleva prmenaden från skolan in till stan. Min jacka klarar bara av minus trettio och inge mer, det står det på den. Jag börjar bli orolig att jag inte kommer överleva denhär vintern om inte mina gener muteras om till pingvingener som klarar av minus 60 grader vilket faktiskt kan hända enligt min biologilärare
Frys inte ihjäl hörreni.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0