hemma idag

Hej alla glada, idag är första gången på läääänge som de kändes som att jag vaknade upp på rätt sida av....kudden?...sängen?...lakanet?
Kan bero på att jag har sovit ut (för första gången detta år, inte konstigt att jag har varit grinig) och att jag inte behövde släpa mig iväg till skolan idag (i kylan). Eller behövde och behövde. Det gjorde jag väl egentligen, men jag och elin bestämde oss för att ta sovmorgon.......hela dagen. Fick nyss reda på att julia också följt vårat exempel. Har inte hört nåt från skolan ännu men jag är ganska så säker på att hälften av resten av klassen (och skolan) också har gjort det

Nu ligger jag bara hemma i soffan och njuter av att titta ut genom fönstret och se hur riktigt jälva kallt det är (molekylerna står typ stilla ute idag) och veta att jag inte ska ens sticka ut lilltån genom dörren idag. Känslan går typ inte ens att beskriva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0