Feb. 10, 2011

Jag och julia var på stan idag på vårat 8437538475 timmars långa hål som sedan utvecklades till ett slutande......(alltså jag slutade.....gick hem från skolan.....ja ni fattar väl hoppas jag). Vi kom iaf fram till att vi undomar borde få mycket mer pengar i studiebidrag för vi har fan alltid slut pengar och att sommaren borde vara kommen typ IMORN...helst. Är det någon som håller med oss om detta? Typ alla? Ja men va bra, då säger vi så då: höjda bidrag och sommar imorn Ja bra hej!
Nä men på rikt, jag har sagt det förut och jag säger det igen: JAG VILL HA MER PENGAR SÅ JAG KAN SHOPPA ÅT HELVETE MYCKET! Jag har typ hittat minst hundra saker som bara måste flytta in i min garderob. MÅSTE.

Och med dom orden säger jag: Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0