Harry P

Var på bio igår för att se sista filmen som någonsin kommer göras med Harry Potter. Även fast man kan jämföra mitt intresse för harrypotter med mitt intresse för politik (jag bryr mig inte ett skit) så måste jag ändå säga att det var lite sorgligt när eftertexterna började spelas....Minns när jag fick den första HarryPotter-boken. Då var jag så liten att jag inte kunde läsa den själv ens... :(

Jag tror fan jag ska satsa på nåt liknande som JK Rowling gjort. Skriva en bok om lite underliga saker och sen tjäna lika mkt pengar på en dag (eller typ på en sekund) som hela sverige tjänar tillsammans under flera år. Fan va värt, ska lätt göra det! (Hoppas ingen av er snor min briljanta plan nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0