VOLBEAT

Hej bloggeeeeen!

Har hoppat i myskläderna och försöker förbereda mig mentalt för en eftermiddag med endast biologiskriv. Kommer måsta sitte flera timmar.......fml!

Var ju i Pontushallen igår på Volbeats spelning där. Fick tag i en biljett (för orginalpriset) bokstavligt talat i sista sekunden. OCH FAN VA TUR för fyFFFAAAn va bra dom var! Och FYFAAAn va kul det vaaar! Aaaaaasnajs
Men det var helt sjukt hur varmt det var, jag har fan aldrig lökat så mycket i hela mitt liv. Och syret måste ha andats upp för det var så jävla kvavt. Har aldrig varit så törstig som jag var efteråt, fyfan!
Har dock inga bilder.......men jag har ett fett blåmärke över nyckelbenet....?



Har blivit sjuk också,. Kul. Jag blev typ nyss frisk ju

Aja, Hejdåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0