hejdåstockholm, hejluleå

Tillbaka i skolan, av någon konstig anledning känns det som att det är hundra år sedan jag var här.. wierd.

Vaknade upp imorse och ville dö! Trodde det var pappas mobil som ringde och blev glad men sen insåg jag att det var mitt alarm och då gick jag och dränkte mig i toaletten. Höll på att missa bussen också, löpte som en älg FRAMFÖR bussen hela vägen ner för backen (det är fan en lång jääävla backe!!) så jag hann. Flåsade som en jävel så även dom längst bak måste ha hört mig.

Ja, så började min morgon. Kul. Och nu har jag miljökunskap och ska skriva om hur bajs påverkar jorden ist för konstgödsel som skadar den. Kul, Kul liv.

Kom hem från stockholm igår iaf (alltid lika deprimerande att komma hem när man vart ute och rest). Vi vandrade runt i gamla stan och åt godis och fikade fika. Köpte även två ASsnygga tröjor på weekday i sista sekund NAJS! Nu är pengarna verkligen slut


Kom nyss på att jag har orientering imorn på arcus, fml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0