skolfoto

Kommer hem och ser två brev till mig ligga på bordet. Vad nu, jag brukar aaaaldrig få post och nu har jag fått två?!


I det ena brevet låt en biljett till VOLBEAAAT (som ska spela imornkväll) som jag köpt och beställt från blocket.
I det andra brevet låg mina skolfoton. Jag förberedde mig på det värsta faktiskt, med tanke på att dagen vi tog bilderna såg jag ut som bajs eftersom det blåste (läs: STORMADE) ute och vi tog bilderna typ klockan 4=man är asrisig efter en hel dag i skolan. MEN jag såg fan helt okej ut, såg ut som mig själv för en gångs skull!

Ni skulle ha fått se en bild på hela klassen också om jag bara hade fått en bra men det lyckades jag inte med. Mobilen fuckade upp sig, tussan (katten) var typ i mitt ansikte, kortet bara böjde sig och ljuset från lampan bildade stora fläckar på kortet....så tyvär.


Nu ska jag kriga mig ner till stadsön (all snö som kom i förrgår har nu smält bort och allt är som en enda jävla isbana=inte bra om man har noll koll på sina ben) och beställa mig en pizzaaaa <3
Hajjrååå





Kommentarer
Postat av: ellie

finis <3<3<3<3333333333333

2010-10-16 @ 22:15:54
URL: http://elinbyygdemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0