tisdag

FAN VA KALLT DET ÄR UTE!! Och inne också för den delen. Pappa är bortrest och ett fönster har varit halvöppet i typ tre dagar=inte så mycket värme kvar i huset... Nu sitter jag och väntar på min jävligt söliga mamma ska komma. Hon skulle ha hämtat mig för typ tre timmar sen. Nu sitter jag ist och FRYSER ihjääl eftersom hon aldrig kommer!!!!!!

Desikerade (disikerade, disakurade, di........äh,skitsamma) en fisk på biologin idag. En löja. Det var jättemysigt. Eller kanske inte så jättemysigt.
Janne (våran lärare som tycker sånt här är skitkul) sprang omkring och var helt exalterad över....ja, hela grejen lixom. Fyfan. Han petade och grävde i dessa stackars fiskar utan hanskar på sig. Ännu mer fyfan. Och sen julia då..........Jag tror det slog över lite för henne faktiskt. Hon satt och asgarvade genom hela lektionen. Vänta lite nu julia, vi skär och pekar I FISKAR!! DET FINNS INGET, (läs:INGEEEEET) ROLIGT MED DETTA!! Ja och efter det fick vi sluta, och tur var väl det. Jag var helt jävla slut.


Hejdå hörreniii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0