söndag

Gårkvällen:



Har bokstavligt talat slagit läger vid soffan. Har legat här sen 10, nu är klockan fyra. Har endast lyft på röven när jag hämtat mat. (Läs: onyttigheter).

Borde plugga. Orkar inte plugga.
Roar mig ist med annat som att ta en massa roliga bilder på mig själv, kolla teve, pilla navel, internet, prata skit med tova osvovov(=och så vidare och vidare och vidare).


Har ett ENORMT godissug också. Har funderat hela morgonen/dagen på om jag ska försöka ta mig ut genom dörren och ner till Ica (utan att blåsa bort för fan vare blåser ute!). Men det skulle betyda att jag måste kolla mig i spegeln (vilket jag inte riktigt våga göra ännu) och sen hade jag vart tvungen att göra nåt åt saken som stirrar tillbaka på mig. Yes, jag pratar om mitt hår. Saken. Håret. Japp.

Hejdå gott folk!

Kommentarer
Postat av: ida

neeeee de blev inte brorsans rum :'( men va less på mitt pyttelilla, så ja bytte till kontoret :D

2010-10-10 @ 23:03:17
URL: http://idasturk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla fyllon.. <3

2010-10-11 @ 16:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0