ont i magen :(

Stannat hemma från skolan idag, najs fast ändå inte eftersom jag mår illa som fan hela tiden....
Inte gjort mycket faktiskt, kollat teve, datan, ni vet det vanliga

Ikv ska jag till elin tror jag. Vi tänkte äta, plugga och chilla minus äta och plugga så kvar blir chilla hehe
NEEEEJ förresten jag har matteprov imorn FAN, skit i det jag nyss sa att jag skulle göra ikv......Jag kommer ist måsta sitta med näsan i matteboken hela dagen/kvällen/natten/morgonen. Japp.

Nu måste jag nog gå och duscha för mitt hår är så jävla smutsigt att även om jag hade rakat av det hade det suttit kvar....................vänta va?

Tjarrrråå.


Kommentarer
Postat av: jullan

hahahahahhaha... vänta va??

2010-10-18 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0