Kall vinter? Verkar inte bättre

Hej alla nattugglor, Tänkte bara säga att jag hatar er! Själv är jag redo för sängen redan vid nio halv tio....brukar lägga mig då också för jag vet att jag om jag inte gör det kommer jag inte ens ha orken att lyfta på ögonlocken morgonen därpå. Så nu vet ni. Lite pinsamt kan jag väl erkänna att det är men sån är jag!

Hörde på nyheterna idag att vintern i år ska bli den kallaste på 1000år (och tyvär så är 1000år ingen överdrift denna gång).

För det första: Jag tror inte jag kan genomlida ännu en hel vinter på minus 30 grader.
För det andra: Hur kan det ens bli kallare än minus 30 grader?
För de tredje: Jag kommer dö om det blir kallare än minus 30 grader för min dunjacka klarar bara av -30.......det står det på den :(

Godnatt hörreni!

 

 

 



Kommentarer
Postat av: ida

jag kommer seriöst antingen ta livet av mig, gräva ner mig under en lövhög (nä inte de föresten, för mkt småkryp), flytta till gotland och typ fara ut å surfa på nyårsafton eller va dom nu gör på vintern, GÅ till afrika eller nått varmt land, kanske nått lite närmare (gå eftersom jag inte kan göra så mycket annat), operera in ett extra skin som inte kan känna kyla, eller bara jävligt mycket fett som värmer....... jag fryser jävla röven av mig nu, å de e 8+.....

2010-10-13 @ 17:12:44
URL: http://idasturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0