Bra dag, dålig dag


Började nyss, slutar snaart! Livet är underbart ibland ändå, Iaf sånnahär dagar!

Igår däremot var en hemsk jävla dag. Om ni inte bryr er, kan du sluta läsa här:
Slutade klockan 3 men var tvungen att vara kvar i 10341230 år för vi skulle ta våra skolfoton. Jag belv asSnygg, jag känner det på mig!! HAHA skoja, blir aldrig (läs: ALDRIG) snygg på skolfoton.. Efter det var jag på stan med elin och väntade på elins mamma ännu längre än jag väntade på skolfotot och jag ville bara dööö för jag var trött som fan. Krigar mig ändå iväg på ett träningspass efter maten på inpuls (spinning-core i en timme). FUCK VA JOBBIGT! Ville fan lägga mig ner i min svättpöl och dö ungefär en minut efter passet börjat. Fan. va. jobbit!

Aaaah, nu har jag fått avreagera mig lite. Känns bra!
Over and ooooout!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0