mätttttt

Dagens sanning: Jag kan inte borsta tänderna utan att det ska droppa tandkräm på mina kläder!
Det är helt seriöst OMÖJLIGT!

Är bajstrött, så trött att jag var tvungen att ta en paus halvvägs från toan till sängen. Och där stod datan. PERFEKT!
Kvällen spenderades hos matilda med en massa andra brudar. Vi bakade och åt krossade chips hehe. Nu är jag så  mätt att jag skulle kunna spy upp allt (nivet sådär som pingvinerna gör till sina barn) och mätta alla svältande barn i Afrika.

Nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng, eller ja.......den var nybäddad för ungefär 234566månader sedan. Nybäddat, sånt lyx råder endast nån gång sådär vart 4e år i mitt hus

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0