trött


Elinb smsade just. Hon frågade (läs: bönade och bad) om jag ville gå på melodifestivalen som ska vara i luleå i februari. Visst tänkte jag men vad kostar det? "650 kronor" svarar hon. 650 JÄVLA KRONOR!! ALDRIG I HELA MITT LIV

Inatt har jag sovit 0 timmar. Eller det kanske var fyra. Kom hem assent från moa och sen satt jag på datan ett tag för länge...........Somnade vid fem, gick upp halv nio (varför gick jag upp halv nio?!?!? JAG VET INTE!)

Nu ska jag gå och kissa. Min blåsa är typ fyra gånger så stor som mitt huvud känns det som. Varför undrar ni kanske inte men jag ska berätta ändå: Jag har druckit typ 17 koppar te för att det är så jävla kallt ute. Nej det blir inte bätte heller, följande 10 dagar ska det (enligt min pappa som bokstavligt talat bor på yr.no:s hemsida) bli 15 minusgrader. Fyfan, nu går jag och lägger mig under mitt duntäcke. Väck mig i maj igen, ja bra hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0