LONDON <3

HEJhejhallå!

HEMMA från London nu, kändes underbart att kliva av planet och bli träffad av den iskalla vinden (frös till is, ja.) Nej, det var fan inte skönt. Alls.

London var helt underbart! Är kär om man nu kan vara kär i en stad..........i ett land?? Är London ett land? Nej jag tror inte det..
Iaf, jag och min kära familj har turistat runt och sen har vi shoppat en hel del. Mina pengar är slut om man säger så. Men jag har en hel del nya snygga grejer! Har köpt två par skor, två tröjor, ett halsband (vill alltid skriva halspand...) och en hoddiiie!! Sen har jag köpt lite julklappar också för det är ju faktiskt jul om typ en och en halv månad (!!!!!!!!!!)

Nu sitter jag med en fet svensk godispåse i soffan och har precis uppdaterat mig med vad som hänt här hemma medans jag vart borta (facebook <3 hehe). Det bästa med sverige är fan godiset. Could not live utan det <3

Hinner dock inte vara hemma länge innan jag drar vidare. Snart bär det av mot Ammarnäs och stugan och snön och ja, folket där har plockat fram skotrarna...så illa är det.

Hejdå hörreni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0