plugg,plugg,plugg!

Tar en mkt snabb paus i pluggandet för att slänga in ett kort blogginlägg!
Pluggar historia....Not so fun. Men jag slipper iaf franskan HELA den här veckan och på tisdag nästa vecka!! Det är fyra hela lektioner som jag slipper gå på! Fyra hela timmar som jag slipper plåga mig igenom. Fyra hela timmar som känns som fyrahundra år!! Thank you God for loving me, <'3 Han måste fan göra det när han låter Alex åka bort till frankrike och inte hittar en vikarie som kan franska. Thank you God, Thank you!

Har iaf tryckt i mig en hel scones. Känns bra. Riktigt bra faktiskt.
Nåt som också känns bra är att jag, ewe och elin ska och bränna bort rejält med fett på bodysteppen ikv (fick låna elins mammas kort)! I will not die fat and alone after all, YEAH!

Nu kom tova hem. Hon tror att hon ska få äta resten av mina scones men det kan hon glömma!



Over and out!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, äre tussan eller frodo? :D söt bild iaf!

2010-03-23 @ 20:23:15
Postat av: myy

Hahah, det är tussan ;D

2010-03-23 @ 21:43:45
Postat av: Anonym

katten såg ju lycklig ut ^^ xD

2010-05-11 @ 13:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0