life is good


Hej mina kära läsare!
Kom just hem och har nu slagit mig ner framför teven med datan i knät. Life is good. It is helg. Life is great.
Efter en godisfri vecka har jag ikv frossat med en 43kr godispåse från hemmakväll! Nu vill jag spy.
Innan ni dömmer mig som en miss fatty borde jag väl säga att jag inte åt allt. Sparade endel tills imorn faktiskt. Det kommer vara så grymt härligt att vakna och komma ihåg att jag har en massa godis kvar!
Godis till frukost=soooo goood <3

Nu tror jag att jag ska sätta på ett avsnitt av Cougar town. Om jag inte nämt det (har typ minne som en senil gammal tant) så har jag börjat se på en sjukt bra serie på internet! Så grymt rolig!
Kan tyvärr inte lägga upp nån bild från den för jag vet inte hur man högerklickar på den här konstiga appledatorn... Kan ju alltid lägga upp en gammal bild för att göra inlägget mindre tråkigt. Yes, så får det bli!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0