KALLT!

Jag blir fan deprimerad när jag kollar väderprognosen för luleå de kommande dygnen. Temperaturen ska ligga mellan 11-13grader (!!!!!!!) och det ska regna/vara mörka måln. FORTSÄTTER klaga och undra vad fan som hände med sommarvärmen för den har då inte besökt luleå många dagar denna sommar.. Superkall vinter hade vi, kunde vi inte få värma upp oss lite nu i sommar dårå? Tydligen inte :(

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 20.10 så jag kan börja dra mig in mot stan där jag ska träffa Elin, Ida, Julia och Maria! Vi ska se Paranormal blabla 2! :) (vet inte hur det stavas och orkar inte söka på google)



Hm. Vad har jag mer att berätta då? Jo, imorn kommer ewe äntligen hem från neger..nånting...Juste: Montenegro! :D
Känns som att vi inte träffats på evigheter....typ två veckor....men känns som 2 år!

Nu ska jag börja klä på mig tror jag,.

Hejdå gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0