Hej bloggen!



Såg nyss att det är 3 ledsna läsare som dag efter dag kollat om jag uppdaterat min ganska döda blogg. Förlåt för att jag svikit er typ varje dag i ett år nu (för det känns helt seriöst som att jag inte skrivit nåt nytt på typ ett år).. MEN här kommer det ni väntat på:

Kom alltså hem från Gotland i lördags och har sedan dess varit deprimerad över att inte längre vara kvar på den underbara ön. Allt var helt jävla underbart och perfekt och jag har haft så jävla roligt! Vi har solat, badat, turistat och träffat massa roligt folk. Jag säger som Julia: Luleå har mkt att lära av Gotland!



Just nu sitter jag i Bälinge och tråkar. Ingen är hemma utom jag och hunden. Så vi gick och badade. Men det blev att gå tillbaka snabbt när vi blev halvt attakerade av en ilsken storspov som vaktade sina ungar. Det kanske bara var bra för vattnet var ganska kallt.
Sommarjobbar lite halvt i veckan också. Och med det menar jag att jag jobbar när pappa lyckats komma ihåg att köpa färg åt mig (vilket han aldrig gör). Så annars sitter jag här...med inget att göra.

Hoppas ni njöt av mitt (inte så) intressanta inlägg! :)
Hejdå gott folk! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0